MARGARITAR...
HRISTOS ESTE TOT CE ARE DUMNEZEU
"A doua zi, Ioan a văzut pe Isus venind la el şi a zis: „Iată Mielul* lui Dumnezeu, care** ridică păcatul lumii!" Ioan 1:29
Isus le-a zis: „Eu* sunt Pâinea vieţii. Cine** vine la Mine nu va flămânzi niciodată şi cine crede în Mine nu va înseta niciodată. Ioan 6:35
Isus le-a zis: „Adevărat, adevărat vă spun că, dacă nu mâncaţi* trupul Fiului omului şi dacă nu beţi sângele Lui, n-aveţi viaţa în voi înşivă. Ioan 6:53
Isus le-a vorbit din nou şi a zis: „Eu* sunt Lumina lumii; cine Mă urmează pe Mine nu va umbla în întuneric, ci va avea lumina vieţii.” Ioan 8:12
De aceea* v-am spus că veţi muri în păcatele voastre, căci**, dacă nu credeţi că Eu sunt, veţi muri în păcatele voastre.” Ioan 8:24
Isus deci le-a zis: „Când veţi înălţa* pe Fiul omului, atunci** veţi cunoaşte cㆠEu sunt şi că nu fac nimic de la Mine Însumi, ci vorbesc după cum†† M-a învăţat Tatăl Meu.Ioan 8:28
Isus i-a zis: „Eu sunt învierea* şi viaţa**. Cine† crede în Mine, chiar dacă ar fi murit, va trăi. Ioan 11:25
Isus i-a zis: „Eu sunt Calea*, Adevărul** şi Viaţa†. Nimeni†† nu vine la Tatăl decât prin Mine. Ioan 14:6
i voi, prin El, sunteţi în Hristos Isus. El a fost făcut de Dumnezeu pentru noi înţelepciune*, neprihănire**, sfinţire† şi răscumpărare††, 1Corinteni 1:30
Când* Se va arăta Hristos, viaţa** voastră, atunci vă veţi arăta şi voi împreună cu El în† slavă. Coloseni 3:4
Pavel, apostol al lui Isus Hristos prin* porunca lui** Dumnezeu, Mântuitorul nostru, şi a Domnului Isus Hristos, nădejdea† noastră,.... 1Timotei 1:1
Domnul este lumina si mantuirea mea: de cine sa ma tem? Domnul este sprijinitorul vietii mele: de cine sa-mi fie frica? Psalmul 27:1
Cristos este atat scopul lui Dumnezeu cat si calea Lui.
Tinta lui Dumnezeu este Cristos, iar mijlocul prin care Dumnezeu a randuit sa se poata ajunge la aceasta tinta este tot Cristos. Prin Cristos, catre Cristos. Ceea ce putem afla cu privire la scopul Sau ne este descoperit in special in cartile Efeseni si Coloseni. Sa cautam sa vedem, asadar, scopul lui Dumnezeu cercetand aceste doua carti. Totusi, sa observam ca este o diferenta intre ele. In Efeseni ni se arata ca, potrivit planului dinainte stabilit de Dumnezeu, El a aranjat in asa fel, incat la implinirea vremurilor, El va aduna in Cristos toate lucrurile - atat cele din ceruri, cat si cele de pe pamant. Pe de alta parte, in Coloseni ni se descopera si altceva, anume, ca Dumnezeu nu a facut doar ca Cristos sa aiba intaietatea in toate lucrurile, ci chiar mai mult, Cristos va fi tot si in toate. Astfel, in Coloseni ni-L descopera pe Cristos ca fiind atat mijlocul cat si destinatia randuita de Dumnezeu. Scopul lui Dumnezeu este sa ii dea lui Cristos intaietatea in toate lucrurile si pentru implinirea acestui scop, Cristos trebuie sa fie totul. Numai daca El este orice lucru si daca locuieste in toate lucrurile, poate Cristos sa adune in El Insusi toate lucrurile din cer si de pe pamant. Daca Cristos este totul, desigur toate lucrurile sunt adunate in El. Daca El locuieste in toate, ce alceva ar putea fi toate lucrurile?
Sa nu uitam ca inaintea lui Dumnezeu nu exista decat Cristos, nu lucruri. El nu vede nici chestiuni, nici lucruri, ci Il vede numai pe Cristos. Problemele si lucrurile care ne acopera pe noi sunt, de obicei inexistente in ce-L priveste pe Dumnezeu. In ziua de azi, ne gandim probabil ca sunt multe lucruri si multe probleme in lume. Din punctul nostru de vedere lumesc, peste tot sunt diverse situatii si probleme, dar potrivit evaluarii lui Dumnezeu, Cristos este totul. Asadar, nu exista nici probleme, nici lucruri. Cristos este totul si El este in toate. Cand acest lucru se va implini, aceea va fi ziua in care planul etern al lui Dumnezeu se va indeplini.
Sper sa va dati seama de un lucru si anume: Cristos va aduna toate lucrurile in El. Aceasta a si inceput sa se intample in Biserica din ziua de azi; nu e neaparat ceva care va incepe in viitor sau care va deveni realitate abia cand planul etern al lui Dumnezeu va fi indeplinit.
Dumnezeu ne deschide ochii pentru a vedea ca, in Biserica, Cristos este orice situatie si lucru. Biserica incepe sa inteleaga aceasta si incepe sa traiasca in lumea spirituala. Daca Biserica inca vede situatii si lucruri, asta demonstreaza ca inca nu L-a vazut pe Cristos. Dar bineanteles, lucrurile si situatiile pe care le mentionam aici nu se refera doar la situatiile si problemele din lume; ele reprezinta mai ales problemele si chestiunile spirituale.
Evanghelia dupa Ioan ni-L descopera pe Cristos ca fiind tot ce are Dumnezeu
Este destul de surprinzator sa descoperim ca Ioan noteaza multe lucruri care nu se gasesc in celelalte Evanghelii. Evanghelia dupa Ioan este cea mai profunda din toate evangheliile si este ultima care a fost scrisa. De fapt, a fost scrisa dupa ce tot restul Noului Testament fusese deja alcatuit. Celelalte evanghelii si multe epistole aparusera deja, dar la urma de tot, a venit Ioan cu Evanghelia sa. In aceasta carte ni se arata, in sfarsit, cum Il considera Dumnezeu pe Cristos si tot aici ni se spune ca ar trebui sa-L cunoastem pe Cristos asa cum Il cunoaste Dumnezeu.
De abia acum intelegem noi ca nu un miel cere Dumnezeu si ca nu painea vietii ne-o da El. De asemenea intelegem ca Dumnezeu nu ne ofera calea, adevarul si viata si ca Cristos nu-si foloseste puterea doar pentru a-i reda omului viata sau vederea. In intreaga evanghelie a lui Ioan vedem un singur fapt monumental; si anume ca Cristos este toate aceste lucruri. El spune ca este lumina lumii - El nu spune ca poate sa dea lumina oamenilor. El spune ca este painea vietii - nu ne spune ca ne va da painea vietii. El spune ca este calea - nu spune ca ne va calauzi sa mergem pe cale. El spune ca este adevarul - nu spune ca ne va invata adevarul. Cand a murit Lazar, Cristos nu le-a spus Mariei si Martei ca El ar putea sa-l invieze pe fratele lor; El a spus ca El este invierea.
Va rog sa observati ca painea vietii este un lucru si la fel este si lumina, calea, adevarul, viata, invierea sau mielul. Dar in crestinism nu exista lucruri, ci numai Cristos. El este totul!
Ce trebuie sa intelegem noi inaintea lui Dumnezeu este ca in experienta noastra nu exista nici lucruri, nici situatie, ci numai Cristos: nu El ne da lumina, ci El este lumina noastra; nu El ne conduce pe cale, ci El este calea; nu El ne da viata, ci El este viata noastra; nu ca ne invata din adevar, ci El este adevarul. Fratilor, vedeti aici diferenta? Orice ne da Cristos este El Insusi.
Intr-o zi vorbeam unui grup de oameni despre aceasta realitate spirituala. In timp ce vorbeam, multi ochi priveau tinta la mine. Le-am spus ca le voi prezenta un fapt cat se poate de semnificativ, si anume ca Cristosul lui Dumnezeu este tot ce are Dumnezeu, caci Dumnezeu nu are nimic altceva decat pe Cristos! Dumnezeu nu ne-a dat lumina, ci ni-L da pe Cristos; Dumnezeu nu ne da hrana, ci ni-L da pe Cristos; Dumnezeu nu ne-a dat calea, adevarul si viata, ci ni-L da in schimb, pe Cristos. Cristosul lui Dumnezeu este toate lucrurile; in afara de El, Dumnezeu nu are nimic.
Ce intelege Pavel - Cristos este speranta noastra
As dori sa observati ca, mai tarziu, Pavel spune acelasi lucru pe care l-a spus si Domnul Isus. El Il cunoaste bine pe Domnul si ne descopera unele realitati minunate. Intai de toate, el ii spune lui Timotei, "Cristos Isus (care este speranta noastra)". Imi place foarte mult sa citesc aceste cuvinte. Dar voua? El nu spune ca speranta noastra este in Cristos Isus, ci afirma ca Cristos Isus este speranta noastra. Nu ne punem nadejdea in Cristos, asteptand ca El sa ne dea speranta, ci Cristos insusi este speranta noastra.
Cristos este viata noastra
Apoi Pavel scrie colosenilor asa: "Cand se va arata Cristos, viata noastra". Pavel spune: "Cristos este viata noastra". In loc sa spuna: "Cand se va descoperi Cristos", el spune: "Cand Cristos, viata noastra se va descoperi". Intelegeti acum ca un crestin nu are nimic decat pe Cristos?
Cristos este intelepciunea, dreptatea, sfintenia si rascumpararea noastra
Unul din cele mai indragite versete din scriptura folosite in predicile noastre este 1Corinteni 1:30, care spune: "Si voi prin El, sunteti in Cristos Isus. El a fost facut de Dumnezeu pentru noi intelep-ciune, dreptate, sfintire si rascumparare." Dumnezeu nu ne da dreptate, El ni-L da pe Cristos, pentru ca El este dreptatea noastra. Dumnezeu nu ne da sfintire, pentru ca <cristos este sfintirea noastra. Dumnezeu nu ne da rascumparare, El ni_l da pe Cristos, deoarece Cristos este rascumpararea noastra. Dumnezeu nu ne da intelepciune, El Ni-L da pe Cristos, deoarece Cristos este intelepciunea noastra. De aceea spune ma Cristosul lui Dumnezeu este tot ceea ce are Dumnezeu. Cristosul lui Dumnezeu este situatia si lucrul lui Dumnezeu, in afara de El, Dumnezeu nu are nici un lucru si nici o situatie.
Sa presupunem ca Dumnezeu ne spune azi ca Il va face pe Domnul Isus cel care ne va indreptati. Ce vom crede? Vom spune: "El este cel care ne indreptateste!" Insa potrivit cu cele scrise de Pavel aici, Dumnezeu nu L-a desemnat pe Domnul Isus sa fie cel care ne indreptateste. Dumnezeu L-a facut sa fie chiar indreptatirea noastra. Nu e ceva extraordinar? Cristos este dreptatea noastra.
Dumnezeu nu spune prin Pavel nici ca Domnul Isus este cel care ne sfinteste. In schimb spune ca Domnul Isus este sfintirea noastra. Sfintirea noastra nu este un lucru, o actiune sau un mod de a ne comporta. Sfintirea noastra este o persoana, Insusi Cristos.
Dumnezeu nu spune ca Domnul este rascumparatorul nostru, ci spune ca Domnul este rascumpararea noastra. Suna acest lucru strain pentru urechile noastre? Caci Pavel nu spune ca Dumnezeu L-a pus pe Domnul sa fie rascumparator, ci declara ca Domnul Isus este rascumpararea.
Slava Domnului, Cristos este rascumpararea noastra si este si Rascumparatorul nostru. El este sfintirea noastra si este si cel care ne sfinteste. El este dreptatea noastra, precum si cel care ne indreptateste.
Cum Il cunoste David - Cristos este mantuirea noastra
Daca v-as spune ca Domnul Isus este Mantuitorul nostru, cred ca toti mi-ati raspunde: "Adevarat, Domnul este Mantuitorul nostru." Nu este ceva neobisnuit ca in Psalmul 27:1 scrie ca: "Iehova... este mantuirea mea?" Stim ca Domnul este Mantuitorul nostru, este un fapt real pentru noi. Dar Dumnezeu ii arata lui David ca Domnul este mantuirea noastra. Ceea ce ne da Dumnezeu este Domnul Isus Insusi.
Watchman Nee
HRISTOS ESTE TOT CE ARE DUMNEZEU
"A doua zi, Ioan a văzut pe Isus venind la el şi a zis: „Iată Mielul* lui Dumnezeu, care** ridică păcatul lumii!" Ioan 1:29
Isus le-a zis: „Eu* sunt Pâinea vieţii. Cine** vine la Mine nu va flămânzi niciodată şi cine crede în Mine nu va înseta niciodată. Ioan 6:35
Isus le-a zis: „Adevărat, adevărat vă spun că, dacă nu mâncaţi* trupul Fiului omului şi dacă nu beţi sângele Lui, n-aveţi viaţa în voi înşivă. Ioan 6:53
Isus le-a vorbit din nou şi a zis: „Eu* sunt Lumina lumii; cine Mă urmează pe Mine nu va umbla în întuneric, ci va avea lumina vieţii.” Ioan 8:12
De aceea* v-am spus că veţi muri în păcatele voastre, căci**, dacă nu credeţi că Eu sunt, veţi muri în păcatele voastre.” Ioan 8:24
Isus deci le-a zis: „Când veţi înălţa* pe Fiul omului, atunci** veţi cunoaşte cㆠEu sunt şi că nu fac nimic de la Mine Însumi, ci vorbesc după cum†† M-a învăţat Tatăl Meu.Ioan 8:28
Isus i-a zis: „Eu sunt învierea* şi viaţa**. Cine† crede în Mine, chiar dacă ar fi murit, va trăi. Ioan 11:25
Isus i-a zis: „Eu sunt Calea*, Adevărul** şi Viaţa†. Nimeni†† nu vine la Tatăl decât prin Mine. Ioan 14:6
i voi, prin El, sunteţi în Hristos Isus. El a fost făcut de Dumnezeu pentru noi înţelepciune*, neprihănire**, sfinţire† şi răscumpărare††, 1Corinteni 1:30
Când* Se va arăta Hristos, viaţa** voastră, atunci vă veţi arăta şi voi împreună cu El în† slavă. Coloseni 3:4
Pavel, apostol al lui Isus Hristos prin* porunca lui** Dumnezeu, Mântuitorul nostru, şi a Domnului Isus Hristos, nădejdea† noastră,.... 1Timotei 1:1
Domnul este lumina si mantuirea mea: de cine sa ma tem? Domnul este sprijinitorul vietii mele: de cine sa-mi fie frica? Psalmul 27:1
Cristos este atat scopul lui Dumnezeu cat si calea Lui.
Tinta lui Dumnezeu este Cristos, iar mijlocul prin care Dumnezeu a randuit sa se poata ajunge la aceasta tinta este tot Cristos. Prin Cristos, catre Cristos. Ceea ce putem afla cu privire la scopul Sau ne este descoperit in special in cartile Efeseni si Coloseni. Sa cautam sa vedem, asadar, scopul lui Dumnezeu cercetand aceste doua carti. Totusi, sa observam ca este o diferenta intre ele. In Efeseni ni se arata ca, potrivit planului dinainte stabilit de Dumnezeu, El a aranjat in asa fel, incat la implinirea vremurilor, El va aduna in Cristos toate lucrurile - atat cele din ceruri, cat si cele de pe pamant. Pe de alta parte, in Coloseni ni se descopera si altceva, anume, ca Dumnezeu nu a facut doar ca Cristos sa aiba intaietatea in toate lucrurile, ci chiar mai mult, Cristos va fi tot si in toate. Astfel, in Coloseni ni-L descopera pe Cristos ca fiind atat mijlocul cat si destinatia randuita de Dumnezeu. Scopul lui Dumnezeu este sa ii dea lui Cristos intaietatea in toate lucrurile si pentru implinirea acestui scop, Cristos trebuie sa fie totul. Numai daca El este orice lucru si daca locuieste in toate lucrurile, poate Cristos sa adune in El Insusi toate lucrurile din cer si de pe pamant. Daca Cristos este totul, desigur toate lucrurile sunt adunate in El. Daca El locuieste in toate, ce alceva ar putea fi toate lucrurile?
Sa nu uitam ca inaintea lui Dumnezeu nu exista decat Cristos, nu lucruri. El nu vede nici chestiuni, nici lucruri, ci Il vede numai pe Cristos. Problemele si lucrurile care ne acopera pe noi sunt, de obicei inexistente in ce-L priveste pe Dumnezeu. In ziua de azi, ne gandim probabil ca sunt multe lucruri si multe probleme in lume. Din punctul nostru de vedere lumesc, peste tot sunt diverse situatii si probleme, dar potrivit evaluarii lui Dumnezeu, Cristos este totul. Asadar, nu exista nici probleme, nici lucruri. Cristos este totul si El este in toate. Cand acest lucru se va implini, aceea va fi ziua in care planul etern al lui Dumnezeu se va indeplini.
Sper sa va dati seama de un lucru si anume: Cristos va aduna toate lucrurile in El. Aceasta a si inceput sa se intample in Biserica din ziua de azi; nu e neaparat ceva care va incepe in viitor sau care va deveni realitate abia cand planul etern al lui Dumnezeu va fi indeplinit.
Dumnezeu ne deschide ochii pentru a vedea ca, in Biserica, Cristos este orice situatie si lucru. Biserica incepe sa inteleaga aceasta si incepe sa traiasca in lumea spirituala. Daca Biserica inca vede situatii si lucruri, asta demonstreaza ca inca nu L-a vazut pe Cristos. Dar bineanteles, lucrurile si situatiile pe care le mentionam aici nu se refera doar la situatiile si problemele din lume; ele reprezinta mai ales problemele si chestiunile spirituale.
Evanghelia dupa Ioan ni-L descopera pe Cristos ca fiind tot ce are Dumnezeu
Este destul de surprinzator sa descoperim ca Ioan noteaza multe lucruri care nu se gasesc in celelalte Evanghelii. Evanghelia dupa Ioan este cea mai profunda din toate evangheliile si este ultima care a fost scrisa. De fapt, a fost scrisa dupa ce tot restul Noului Testament fusese deja alcatuit. Celelalte evanghelii si multe epistole aparusera deja, dar la urma de tot, a venit Ioan cu Evanghelia sa. In aceasta carte ni se arata, in sfarsit, cum Il considera Dumnezeu pe Cristos si tot aici ni se spune ca ar trebui sa-L cunoastem pe Cristos asa cum Il cunoaste Dumnezeu.
De abia acum intelegem noi ca nu un miel cere Dumnezeu si ca nu painea vietii ne-o da El. De asemenea intelegem ca Dumnezeu nu ne ofera calea, adevarul si viata si ca Cristos nu-si foloseste puterea doar pentru a-i reda omului viata sau vederea. In intreaga evanghelie a lui Ioan vedem un singur fapt monumental; si anume ca Cristos este toate aceste lucruri. El spune ca este lumina lumii - El nu spune ca poate sa dea lumina oamenilor. El spune ca este painea vietii - nu ne spune ca ne va da painea vietii. El spune ca este calea - nu spune ca ne va calauzi sa mergem pe cale. El spune ca este adevarul - nu spune ca ne va invata adevarul. Cand a murit Lazar, Cristos nu le-a spus Mariei si Martei ca El ar putea sa-l invieze pe fratele lor; El a spus ca El este invierea.
Va rog sa observati ca painea vietii este un lucru si la fel este si lumina, calea, adevarul, viata, invierea sau mielul. Dar in crestinism nu exista lucruri, ci numai Cristos. El este totul!
Ce trebuie sa intelegem noi inaintea lui Dumnezeu este ca in experienta noastra nu exista nici lucruri, nici situatie, ci numai Cristos: nu El ne da lumina, ci El este lumina noastra; nu El ne conduce pe cale, ci El este calea; nu El ne da viata, ci El este viata noastra; nu ca ne invata din adevar, ci El este adevarul. Fratilor, vedeti aici diferenta? Orice ne da Cristos este El Insusi.
Intr-o zi vorbeam unui grup de oameni despre aceasta realitate spirituala. In timp ce vorbeam, multi ochi priveau tinta la mine. Le-am spus ca le voi prezenta un fapt cat se poate de semnificativ, si anume ca Cristosul lui Dumnezeu este tot ce are Dumnezeu, caci Dumnezeu nu are nimic altceva decat pe Cristos! Dumnezeu nu ne-a dat lumina, ci ni-L da pe Cristos; Dumnezeu nu ne da hrana, ci ni-L da pe Cristos; Dumnezeu nu ne-a dat calea, adevarul si viata, ci ni-L da in schimb, pe Cristos. Cristosul lui Dumnezeu este toate lucrurile; in afara de El, Dumnezeu nu are nimic.
Ce intelege Pavel - Cristos este speranta noastra
As dori sa observati ca, mai tarziu, Pavel spune acelasi lucru pe care l-a spus si Domnul Isus. El Il cunoaste bine pe Domnul si ne descopera unele realitati minunate. Intai de toate, el ii spune lui Timotei, "Cristos Isus (care este speranta noastra)". Imi place foarte mult sa citesc aceste cuvinte. Dar voua? El nu spune ca speranta noastra este in Cristos Isus, ci afirma ca Cristos Isus este speranta noastra. Nu ne punem nadejdea in Cristos, asteptand ca El sa ne dea speranta, ci Cristos insusi este speranta noastra.
Cristos este viata noastra
Apoi Pavel scrie colosenilor asa: "Cand se va arata Cristos, viata noastra". Pavel spune: "Cristos este viata noastra". In loc sa spuna: "Cand se va descoperi Cristos", el spune: "Cand Cristos, viata noastra se va descoperi". Intelegeti acum ca un crestin nu are nimic decat pe Cristos?
Cristos este intelepciunea, dreptatea, sfintenia si rascumpararea noastra
Unul din cele mai indragite versete din scriptura folosite in predicile noastre este 1Corinteni 1:30, care spune: "Si voi prin El, sunteti in Cristos Isus. El a fost facut de Dumnezeu pentru noi intelep-ciune, dreptate, sfintire si rascumparare." Dumnezeu nu ne da dreptate, El ni-L da pe Cristos, pentru ca El este dreptatea noastra. Dumnezeu nu ne da sfintire, pentru ca <cristos este sfintirea noastra. Dumnezeu nu ne da rascumparare, El ni_l da pe Cristos, deoarece Cristos este rascumpararea noastra. Dumnezeu nu ne da intelepciune, El Ni-L da pe Cristos, deoarece Cristos este intelepciunea noastra. De aceea spune ma Cristosul lui Dumnezeu este tot ceea ce are Dumnezeu. Cristosul lui Dumnezeu este situatia si lucrul lui Dumnezeu, in afara de El, Dumnezeu nu are nici un lucru si nici o situatie.
Sa presupunem ca Dumnezeu ne spune azi ca Il va face pe Domnul Isus cel care ne va indreptati. Ce vom crede? Vom spune: "El este cel care ne indreptateste!" Insa potrivit cu cele scrise de Pavel aici, Dumnezeu nu L-a desemnat pe Domnul Isus sa fie cel care ne indreptateste. Dumnezeu L-a facut sa fie chiar indreptatirea noastra. Nu e ceva extraordinar? Cristos este dreptatea noastra.
Dumnezeu nu spune prin Pavel nici ca Domnul Isus este cel care ne sfinteste. In schimb spune ca Domnul Isus este sfintirea noastra. Sfintirea noastra nu este un lucru, o actiune sau un mod de a ne comporta. Sfintirea noastra este o persoana, Insusi Cristos.
Dumnezeu nu spune ca Domnul este rascumparatorul nostru, ci spune ca Domnul este rascumpararea noastra. Suna acest lucru strain pentru urechile noastre? Caci Pavel nu spune ca Dumnezeu L-a pus pe Domnul sa fie rascumparator, ci declara ca Domnul Isus este rascumpararea.
Slava Domnului, Cristos este rascumpararea noastra si este si Rascumparatorul nostru. El este sfintirea noastra si este si cel care ne sfinteste. El este dreptatea noastra, precum si cel care ne indreptateste.
Cum Il cunoste David - Cristos este mantuirea noastra
Daca v-as spune ca Domnul Isus este Mantuitorul nostru, cred ca toti mi-ati raspunde: "Adevarat, Domnul este Mantuitorul nostru." Nu este ceva neobisnuit ca in Psalmul 27:1 scrie ca: "Iehova... este mantuirea mea?" Stim ca Domnul este Mantuitorul nostru, este un fapt real pentru noi. Dar Dumnezeu ii arata lui David ca Domnul este mantuirea noastra. Ceea ce ne da Dumnezeu este Domnul Isus Insusi.
Watchman Nee
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu