marți, 22 mai 2018

MARGARITAR....

O PRIVIRE ATOTCUPRINZATOARE ASUPRA CRUCII

Cel mai mare act de lepadare din univers este crucea, deoarece prin ea, Dumnezeu scapa toate lucrurile care nu-I apartin Lui.

Crucea este puterea lui Dumnezeu, care ne trece din Adam in Cristos.

Dumnezeu are nevoie de oameni care au trecut pe la cruce si care cunosc tratamentele ei.

Sangele obtine pentru noi iertarea; crucea ne elibereaza de ceea ce eram inainte.

Sangele se ocupa de ceea ce am facut; crucea se ocupa de ceea ce eram. Dupa cum sangele indeparteaza pacatele noastre, crucea loveste la sursa pacatului.

Crucea nu clatina lucrurile care isi au originea in Dumnezeu, ci ea pune capat tuturor lucrurilor care vin de la om.

Marturisirea cu gura este nefolositoare daca respingi, in inima ta, principiul judecatii eului de catre cruce.

Orice provine de la Dumnezeu nu este omorat de cruce; de aceea , orice poate fi omorat de cruce trebuie ca vine din om.

Fara a accepta de bunavoie si cu bucurie principiul crucii, nu poti vedea efectul acesteia in viata ta; deoarece principiul ei consta in lepadare de sine si incredere in Dumnezeu.

Intre noi este mult gunoi - multe lucruri care nu sunt din Dumnezeu, multe lucruri care nu Il slavesc pe El; de aeea, Dumnezeu foloseste crucea sa ne curete, astfel incat sa devenim aur curat.

Orice vine din om se termina dupa ce trece pe la cruce; orice este din Dumnezeu nu poate fi atins de moarte.

Crucea nu da lucruri; din contra, ea ia lucruri.

Daca avem parte de tratamentul crucii, ne-am pierde increderea in noi insine si nu am mai indrazni sa ne laudam. Daca suntem mandri de abilitatile noastre, nu cunoastem nimic din cruce.

Prin cruce credinciosii sunt eliberati de pacatele carnii; si tot prin cruce  sunt eliberati de dreptatea carnii. Daca umbla calauziti de Duhul Sfant, ei nu vor urma indemnurile carnii si ale pacatului si nici nu vor umbla òpotrivit dreptatii carnii. Duhul Sfant poate lucra doar prin cruce. In afara de cruce, Duhul Sfant nu are alt instrument prin care sa lucreze.

Cu toate ca ceea ce a fost realizat la cruce este, in realitate, complet, ceea ce experimenteaza cel credincios este potrivit cunoasterii lui si credintei lui in cruce.

Ar trebui sa experimentam zilnic actiunea cruceii in vietile noastre.

De fiecare data cand ocolim crucea, hranim si pastram viata sufletului nostru.

Crucea nu socoteste cat de multe lucruri din viata noastra au fost tratate, intrucat ea se ocupa de intreaga "veche creatie".

Ar trebui sa permitem puterii crucii sa taie in noi precum cutitul folosit pentru circumcizie, care indeparteaza carnea.

Crucea isi are misiunea ei speciala si lucrarea ei speciala in noi. Sa nu o lasam sa ne ocoleasca.ù

Partea noastra este sa ramanem pe altar; folosirea cutitului pentru a desparti duhul de sufletul nostru este partea Marelui Preot.

Crucea nu va avea nici un efect in vietile celor care se incred in propriile lor lucrari.

Omul incapatanat si increzator in propriile puteri nu cunoaste crucea. Ea nu a facut niciodata nicio lucrare intr-o astfel de viata.

De fiecare data cand un credincios ramane tacut in necazuri poate vedea crucea lucrand. in el.

Cei din poporul lui Dumnezeu au semn dinstinctiv, o insusire aparte: lepadarea de carne; ei nu se incred in puterea carnii. Copii lui Dumnezeu sunt cei care au pus capat oricarei increderi in carne.

A inceta sa te mai increzi in carne inseamna a pune capat puterii tale naturale, astfel incat nu mai indraznesti sa vorbesti sau sa actionezi usuratic inaintea lui Dumnezeu. Din contra, tremuri inaintea Lui.

Pentru a ne elibera de puterea pacatului, Dumnezeu foloseste crucea ca sa ne rastigneasca, nu sa intareasca omul cel vechi. In loc sa ne ajute sa facem tot felul de lucruri, crucea ne impiedica sa facem ceva ce porneste din viata eului nostru.

Pana cand nu vom cunoaste in profunzime lucrarea crusii in vietile noastre nu vom fi capabili sa ajungem in acel loc binecuvantat al increderii in Dumnezeu.

Tot ce se intampla in vietile noastre reprezinta roadele lucrarii crucii lui Cristos; nu trebuie sa neglijam niciuna din ele. 

Din punct de vedere istoric, Rusallile vin dupa Calvar, la fel este si in ce priveste experienta spirituala: umplerea cu Duhul Sfant vine dupa purtarea crucii.

Numai dupa ce crucea si-a facut lucrarea vom fi noi gata sa primim puterea Duhului Sfant.

Sa nu admiram succesul si maretia! Grija noastra trebuie sa fie doar ca vechea noastra creatie - tot ceea ce vine din nasterea naturala - sa fie trecut prin cruce.

Ori de cate ori lipseste cicatricea crucii, lipseste si ungerea Duhului Sfant.

Toate faptele facute fara cruce  si fara Duhul Sfant sunt fapte moarte.

Nu uita niciodata: fara tepus, nu este nici har, nici putere. Iar campul tau de slujire va fi si el foarte ingust.

Fiecare incercare in parte te face sa cazi, din cauza intepaturii tepusului; in acelasi timp, ai posibilitatea sa experimentezi harul tepusului.

Sa-L lasam pe Dumnezeu sa intervina in viata noastra astazi, astfel incat sa nu mai indraznim sa avem vreo actiune sau atitudine independenta.

Daca nu am parte de moartea crucii, ceilalti nu vor obtine viata crucii.

Daca noi insine suntem rastigniti, cum vom putea da viata altora propovaduind crucea?

Crucea este o realitate. Daca o vestesti doar din cunostinte, poti doar sa raspandesti teoria crucii. NU esti capabil sa transmiti puterea si viata cruii.

Crucea pe care o vesrtim cere ca mai intai noi sa fim rastigniti.

Cruce trebuie sa lucreze atat de profund, incat sa fii gata sa accepti cu bucurie partea pe care Dumnezeu a randuit-o pentru tine si sa-L lasi pe El sa aiba grija de slava Lui.

Watchman Nee








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu