miercuri, 16 iunie 2021

 Psalmul 91:1-2 Cel ce sta sub ocrotirea Celui Preainalt si se odihneste la umbra Celui Atotputernic zice despre Domnul: "El este locul meu de adapost, cetatuia mea, Dumnezeul meu in care ma incred!"

Ce minunat cuvant pentru fiecare zi din saptamana! Cine este cel ce sta sub ocrotirea Celui Preainalt si se odihneste la umbra Celui Atotputernic? Eu sunt acea persoana, eu care mi-am dat viata lui Dumnezeu, eu care L-am facut pe Cristos Mantuitorul meu, caruia i-am marturisit pacatele mele si L-am rugat sa ma ierte, eu care am marturisit decizia mea de a fi a Lui prin botez in mod public, marturisind cu gura mea, mantuirea mea in Cristos unicul Lui Fiu si marturisind pe Duhul Sfant care traieste in mine, ma calauzeste, ma insoteste, ma sfatuiesti, si umblam cu mine zilnic.

Eu stau sub ocrotirea lui Dimnezeu, pentru ca copii lui Dumnezeu au un loc privilegiat langa El.

Orice parinte isi tine copii si familia sub protectia casei lui. De saraci poarta de grija cand are destul ca sa dea. De cei din jurul lui la fel, dar fata de familia lui, orice tata se poarta preferential.

Asa este Dumnezeu cu noi. Dumnezeu are binecuvantari pentru toti oamenii. Soarele rasare si peste cei buni si peste cei rai. Ploaia cade la fel. Sanatate au toti. Dar sunt binecuvantari pe care El le da doar copiilor Lui. El deschide rauri in pustie. Da pace si liniste in necaz, boala, stramtorare, greutati. Da vindecari miraculoase, da protectie peste viata, sanatate, familie, avere, loc de munca...

In orice situatie El este loc de scapare. Copilul Domnului, eu, fuge la Domnul pentru orice ajutor, pentru orice raspuns, pentru orice claritate.

Pentru copilul lui Dumnezeu, pentru mine, El este cetatuia mea! Cetatuia este un loc intarit unde, in timp de razboi oamenii se refugiau si luptau pina la biruinta. La fel, Domnul este cetatuia mea, intaritura mea. Acolo ma adapostesc pentru ca eu sunt intr-un continuu razboi spiritual cu deavolul, si in cetatuie, ingerii razboinici lupta cu mine pina la biruinta finala. In cetatuie ingerii lui Dumnezeu ma pazesc, aici puterile imi sunt innoite, sunt imbracat cu armura pentru biruinta, sunt umpluta cu forta, intelepciune, dexteritate si tot ce am nevoie pentru castigare a biruintei.

De aceea eu stau sub ocrotirea Celui Preainalt si ma odihnesc la umbra Celui Atotputernic, nu ma departeze de El. Odihna mea este in El, in El ma ascund pentru ca toate izvoarele mele sunt in Tine Dumnezeul meu, Mantuitorul meu si Duhule Sfainte calauzitorul si sfatuitorul meu. In afara de Tine nu vreau si nu am nimic, Tu esti totul pentru mine. Binecuvantat sa fie Numele Tau in veci, amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu