miercuri, 9 iunie 2021

 Psalmul 100:4-5 Intrati cu laude pe portile Lui, intrati cu cantari in curtile Lui! Laudati-L si binecuvantati-i Numele! Caci Domnul este bun, bunatatea Lui tine in veci si credinciosia Lui din neam in neam.

Nici ca se putea un indemn mai bun nu numai in dimineata aceasta, dar pentru toate diminetile pe care le vom trai de acum inainte, pentru ca ceea ce am facut pina acum este istorie dar e foarte important ce vom face de acum inainte.

Cand deschid ochii, lauda mea se indreapta spre Tatal meu, spre Mantuitorul meu si spre Duhul Sfant. Cum sa nu Il laud?!? Eram prizoniera celui mai nemilos si crud dusman al meu (dar si al tau), deavolul, si Dumnezeu Tatal a gandit nu numai un plan de eliberare, dar un plan de rascumparare si de mutare a mea din aceasta inchisoare si robie in Imparatia Lui, nu ca om Liber, sau ca cetatean al Imparatiei Lui, CI CA FIU SI MOSTENITOR! Dumnezeu prin moartea unicului Sau Fiu pe crucea de la Golgota, a implinit acest plan pentru mine si il poate implini si pentru tine si pentru toti cei care doresc acest lucru. Este nevoie doar sa strigi:  "Doamne Isuse, Fiul lui Dumnezeu, ai mila de mine pacatosul si elibereaza-ma din robia deavolului si muta-ma in Imparatia Ta!"

Stiti ce inseamna acest lucru? Inseamna ca prin moartea Domnului Isus Cristos eu am fost eliberata din robia deavolului cand aveam 13 ani si doua luni si de atunci sunt copilul lui Dumnezeu, sunt cetatean al cerului si mostenitoarea unei Imparatii marete care nu are sfarsit. Si daca ar fi numai atat, tot ar trebui sa fiu multumitoare lui Dumnezeu, dar El face mult mai mult pentru mine: aici unde am domiciliul pe pamant, El imi pune la dispozitie tot ce am nevoie pentru a trai; toate nevoie mele materiale sunt implinite de El, slavit sa fie Numele Lui!

De aceea, in fiecare dimineata, inainte ca sa ma ridic din pat, cand deschid ochii spun: Doamne, multumesc pentru o noua zi. E darul Tau pentru mine! Vreau s-o traiesc asa cum iti place Tie. Nu vreau sa umblu in locuri in care Tu nu vii cu mine, nu vreau sa am prieteniicu care tu nu esti de acord, nu vreau sa-mi fac cumparaturi inutile, nu vreau sa petrec minute si ore in risipire de timp. Vreau sa traiesc in folosul si pentru slava Imparatiei Tale; vreau sa am prietenii care sa-ti faca cinste; vreau sa-mi folosesc timpul cu folos pentru Imparatia Ta. Vreau sa vorbesc altora despre ce ai facut Tu pentru mine; vreau sa spun altora ce Tata minunat si bun esti, ce minunat stii sa ma ocrotesti si sa-mi porti de grija si ce mare bucurie este in inima mea sa te laud si sa intru in fiecare zi cu laude in fata Tronului Tau!

Pentru un print sau o printesa este o bucurie si o onoare sa prezinte in fata tuturor omagiile reginei sau regelui. La del este si pentru mine, o deosebita onoare sa vi-L prezint pe Tatal si Regele meu pe Mantuitorul si Mirele meu si pe minunatul Duh Sfant calauzitorul si sfatuitorul meu!

Vrei sa-L cunosti? Deschide biblia la Evanghelia dupa Ioan si-L vei cunoaste in toata frumusetea, maretia si simplitatea Lui, si va fi si pentru tine o bucurie si o onoare sa-ti dai viata Lui! Atunci impreuna, zilnic vom fi cu laude inaintea tronului Sau in inchinare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu