sâmbătă, 12 iunie 2021

 Ioan 14:1 "Sa nu vi se tulbure inima. Aveti credinta in Dumnezeu, si aveti credinta in Mine.

Ce cuvinte pline de pace si siguranta! Sa nu vi se tulbure inima aveti credinta in Dumnezeu si in Mine, zice Domnul Isus ucenicilor!

Increderea in cineva, o ai daca cunosti acea persoana dupa o relatie de durata. Nu poti avea incredere in oricine. Voi care traiti in Romania stiti lucrul acesta,eu care traiesc in strainatate cu atat mai mult vad si stiu ca nu pot avea incredere in nimeni. Cel care e langa tine te vinde, te denunta, spune lucruri neadevarate despre tine ca sa te distruga, sa te nimiceasca, sa-ti faca rau.

Mai mult, cel care este prietenul tau si i-ai facut bine ridica calcaiul impotriva ta ca sa te striveasca. Si asta nu e tot. Fratele si sora cu care ai crescut, cel sau cea cu care porti acelasi nume, ridica calcaiul sa te striveasca. Realizam ca traim intr-o lume cu populatie foarte densa dar in care suntem foarte singuri.

Dumnezeul nostru stie mersul lucrurilor, stie incontro se indreapta lumea si valorile ei. Stie ca noi, corona creatiei Lui nu putem trai singuri, izolati. El ne-a creat sa traim in armonie cu natura si unii cu altii. De aceea cand s-a inaltat la cer, ne-a trimis Duhul Sfant si ne-a dat aceasta minunata promisiune: "Sa nu vi se tulbure inima. Aveti credinta in Dumnezeu, aveti credinta in Mine." Eu sunt deasupra evenimentelor. Eu sunt deasupra pandemiei. Increde-te in Mine si ai pace. Am ingaduit acest necaz, aceasta pandemie, aceasta incercare ca sa te apropii de Mine in aceasta izolare, sa ai o relatie cu Mine, sa ma cunosti si cunoscandu-ma sa ai incredere in Mine in toate situatiile. Eu te voi scoate de acolo, Eu te voi ocroti, Eu voi fi rezolvarea problemelor Tale, si sprijinul Tau. Increde-te in Mine! Ai credinta in Mine! Invata sa te increzi in Mine in orice situatie, in orice problema, in orice necaz. Eu am toate lucrurile in control. Ai incredere in Mine!

Doamne, in aceste vremuri tulburi, increderea mea e in Tine, ocrotirea mea e in Tine, paza mea e in Tine! Intr-o lume inselatoare, tu esti refugiul si siguranta mea. Intr-o lume mincinoasa, Tu esti adevarul, intr-o lume vicleana, Tu esti Cel in care imi pun increderea. Intr-o lume stricat, Tu esti curatia mea! Intr-o astfel de lumeTu ma pazesti, ma ocrotesti, Tu ma scoti din necaz si ma inconjoare cu cantari de biruinta. Binecuvantat sa fie Numele Tau! Ma incred in Tine, ma bazez pe Tine, si stiu ca nu voi fi data de rusine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu