luni, 7 iunie 2021

 Coloseni 3:17 Si tot ce faceti, cu cuvantul si cu fapta sa faceti totul in Numele Domnului Isus si multumiti Prin El, lui Dumnezeu Tatal.

Iata un Cuvant care aduce pace si  binecuvantare fiintei noastre si ne fereste constiinta de remuscari. Orice fac, trebuie sa fie facut ca pentru Domnul. Orice spun trebuie spus ca din inima lui Dumnezeu.

Ganditi-va ce binecuvantate ar fi vietile noastre, daca toate faptele noastre ar fi facute ca pentru Domnul!Pentru ca noi dam Domnului tot ce e mai bun, tot ce facem pentru El facem de calitate superiora, cum stima noi mai bine! 

Va dati seama ce mari avantaje am avea fiecare? Sa mergi la dentist si sa nu pui la indoiala calitatea lucrarii si mai ales calitatea si originalitatea materialului! Sa chemi un zugrav sa-ti faca o lucrare si tu sa poti linistit sa-ti vezi de treburi stiind ca nu te inseala cu nimic! In orice domeniu ai  nevoie de lucratori, sa fii linistit ca nu esti inselat si ca lucrarea se face de calitate. Si tu, sau eu sa ne purtam cu aceeasi credinciosie! 

Acelasi lucru sa putem spune despre vorbele noastre. Nici eu nici tu sa nu ne deschidem inima la invidie si rautate, ci inima noastra sa fie deschisa la dragoste, bunatate, facere de bine, credinciosie, corectitudine, adevar ajutorare si tot ce poate ridica si binecuvanta pe aproapele nostru. 

Eu fac lucrul acesta. Nu las invidia si rautatea sa-si faca cuib in inima mea, nu rasplaterc cu rau chiar cand mi se face rau ci binecuvantez, nu barfesc, nu spun lucruri neadevarate despre nimeni, nu ma pun pe scaunul batjocoritorului si nu ma asez pe scaunul celor rai, nu mananc la masa cu ei si nu le impartasesc ideile. Ma apropiu de Dumnezeu si-i binecuvintez si-L las pe El sa judece intre mine si cei rai. Ma apropiu de El si fac bine atat cat stiu si cat pot si multumesc lui Dumnezeu pentru toate lucrurile. 

Si cand se intampla sa gresesc, alerg la El dupa iertare,curatire, sfintire inainte ca deavolul sa ma posta pari. Vreau ca prin mine oamenii sa fie binecuvantati. Indiferent de ceea ce mi-au facut, eu ma pastrez in curatie si binecuvantare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu