luni, 7 iunie 2021

 Apocalipsa 3:20 Iata Eu stau la usa si bat. Daca aude cineva glasul meu si deschide usa, voi intra la El, voi cina cu El si El cu Mine.

Am fost coplesita in viata mea de credinta de gentiletea, finetea si respectul Duhului Sfant in relatie cu mine! Totdeauna, dar totdeauna, Duhul Sfant imi soptea, imi susura voia lui Dumnezeu sau mi-o vorbea cu o gentilete, o blandete si o deagoste pe care nici o persoana omeneasca nu o poate imita! 

Niciodata Duhul Sfant nu s-a comportat altfel, nici macar atunci cand prin comportamentul meu L-am intristat. In duhul, Il vedeam intristat si uneori plingand, Dar niciodata nu m-a obligat sa fac ceva. Iar cand II ceream iertare, am experimentat in duhul meu cea mai calda si mai plina de dragoste imbratisare, mangaiere si iubire pe care cred ca nici un om nu o poate oferi, cel putin eu nu am primit-o de la nici un pamantean.

Versetul acesta ni-L descopera pe Duhul Sfant. El este cel care ne cerceteaza. El vine la mintea, inima si Duhul meu, si-mi descopera pacatul si ma convinge ca am pacatuit. El imi da lacrimi si durere ca sa pling pacatul. El imi pleaca genunchii la rugaciune si inima in inchinare. El imi da un Duh zdrobit, imi duce fiinta la pocainta. El bate, El vorbeste, El chiama, El smereste, El ma pune pe genunchii pocaintei, si inima inselatoare o deschide, o curateste si o pune intr-o stare dupa voia Lui.

Apoi intinde masa si cineaza cu mine, continua relatia cu mine, relatie de partasie, de durata. Cina este un eveniment zilnic, pentru toata viata. Cina, reprezinta si Cina legamantului celui nou pe care trinitatea vrea s-o aibe cu mine zilnic. O relatie plenara in curatie si binecuvantare. Aceasta inseamna pentru mine: "... Iata Eu stau la usa si bat..."

Multumesc Duhule Sfant ca nu ma abandonezi, ci in fiecare seconda si minut al vietii mele esti prezent in fiecare gand, fapta,, atitudine, vorba, esti acolo pentru a ma corecta si a-mi arata voia Tatalui si Mirelui meu iubit. Multumesc ca cinezi cu mine, imi asterni masa de binecuvantari si ma inveti sa traiesc plenar pentru fiecare nivel al vietii de credinta. Binecuvantat sa fii si in smerenie iti multumesc si Te glorific.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu