sâmbătă, 12 iunie 2021

 Ieremia 31:25 "Caci voi racori sufletul insetat si voi satura orice suflet lihnit de foame." 

Iata o promisiune minunata pe care Domnul o implineste pentru mine. Domnul se uita la sufletele noastre si implineste nevoile omului dinlauntru. El este pretios pentru Dumnezeul meu. El ne-a rascumparat sufletele din robia deavolului, pentru eliberarea sufletului meu a murit Cristos.

De aceea astazi ne aminteste ca sufletul nostru este pretios pentru El.

Ai sufletul  insetat dupa neprihanire? El ti-l va racori.

Stii ce inseamna un suflet insetat? Ai vazut vreodata vara o pasare insetata, dornica dupa apa? Ciocul este deschis larg, si prin penele fine se vede respiratia accelerata, gatul uscat si fara ciripit,ne face sa vedem nevoia ei de apa.

Asa trebuie sa fim si noi, insetati dupa neprihanire! Sa ne grabim sa implinim nevoia sufletului nostru! Si Doamne, ce minunat starneste El setea noastra dupa neprihanire! Ce masa bogata asterne ca sa ne hraneasca sufletul flamand si sa ne ude cu apele neprihanirii, ca sa ne creasca in omul dinlauntru! Doamne, Duhule Sfant cu atata gingasie si bunatate implinesti nevoile mele si ma cresti in omul dinlauntru! Cu atata gingasie si bunatate ma cureti, esti atat de atent la fiecare detaliu! Duhule Sfant, multumesc pentru cercetarea din fiecare zi, pentru curatirea zilnica si pentru bucatele alese cu care cresti si intaresti sufletul meu. Binecuvantat sa fie Numele Tau, binecuvantat sa fii in veci, laudat sa fie Numele Tau Tata ca nu duc lipsa de nici un bine si pamanteste ma porti din binecuvintari in binecuvantari, din bucurii in bucurii din indestulare in indestulare. Binecuvantat sa fie Numele Tau in veci de veci. Cu multumire ma inchim Mantuitorul meu si iti multumesc pentru locul binecuvantat din causul palmelor Tale unde sunt ocrotita si unde ochii Tai ma vegheaza! Calatoria mea pe pamant e asa de stinghera! Sunt o straina! Aici nu am nimic, nimic de ce sa ma leg si nici nu vreau sa ma leg de nimic, Dar in mijlocul acestei lumi murdare, egoiste, plina de rautate si ipocrizie Te am pe Tine si Tu implinesti nevoile din viata mea. Astept ziua cand, ca si Enoh imi vei zice si mie: "Mia, destul ai calatorit pe acest pamint. Ramai acasa. Hai sa-ti arat locul tau langa Mine! De abia astept!

Dar pana atunci, satura-mi sufletul lihnit dupa Tine, si strange-ma gingas la pieptul Tau!


2 comentarii: