luni, 7 iunie 2021

 Proverbe 13:3 Cine isi pazeste gura isi pazeste sufletul; cine isi deschide buzele mari, alearga spre pieirea lui.

Cartea proverbelor lui Solomon este prin excelenta un izvor de intelepciune. Toata Scrisptura este un izvor de intelepciune, pentru ca ea este insuflata, este soptita de Dumnezeu oamenilor prin Duhul Sfant. E asa de minunat cand Duhul Sfant iti sopteste la ureche adevarul lui Dumnezeu! Acele adevaruri nu le uiti niciodata in viata, ci mereu, Duhul Sfant care ti le-a descoperit mereu si mereu ti le aminteste.

"Cine isi pazeste gura..."  Cum am putea noi ca oameni sa o facem? Daca Domnul nu o pazeste, cat de sigura, statornica si continua ar putea di paza pe care eu as putea sa o pun gurii mele?!?

Slavit sa fie Domnul ca exista un Cuvant in minunatul si perfectul Cuvant al lui Dumnezeu care zice: "DOAMNE PUNE STRAJA GURII MELE! Si ce minunat stie Domnul Prin Duhul Sfant sa o faca!

Asa-i ca si voi ca si mine, am auzit si auzim de multe ori zilnic Duhuri Sfint care ne spune:  " Acum taci, nu raspunde!" Sau altadata primim raspunsul care trebuie sa-l dam! Sunt asa recunoscatoare Tatalui meu Ceresc pentru bunatatea si dragostea Lui in calauzire si pentru izvorul de viata care curge din ascultarea si calauzirea Lui! Binecuvintez numele Lui pentru izvorul de pace care izvoraste din ascultarea de calauzirea Lui nu numai in vorbire, ci in toata trairea. 

 In ascultarea de El nu este condannare, nu este regret, nu este parere de rau. Ascultarea de Domnul aduce pace si binecuvantare.

Doamne pune straja gurii mele, pune straja gandurilor mele, ochilor mei urechile mele, prieteniilor pe care Tu nu le vrei!

Un mar stricat, strica toate merele din cos. Un prieten nepotrivit te va indeparta de Dumnezeu. Insoteste-te cu oameni mai spirituali decat tine, care sa te ridice. Nu te insoti cu oameni lumesti, ca sa nu te departeze de Dumnezeu.

Doamne pune straja nu numai guri mele, dar fiintei mele. Gura mea sa vorbeasca din intelepciunea Ta care este in mintea mea, faptele mele vrednice de un copil de Dumnezeu si trairea mea sa fie binecuvantati si binecuvintare pentru cei din jurul meu.

O zi noua cu pace, cu bucurie, cu recunostinta pentru Domnul  Dumnezeul nostru, care a mai dat si azi putere inimii sa bata si sa puna in miscare intreg mecansmul vietii din fiinta noastra.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu