sâmbătă, 29 mai 2021

 Coloseni 3:12 Astfel dar, ca niste alesi ai lui Dumnezeu sfinti si preaiubiti, imbracati-va cu o inima plina de indurare, cu bunatate, cu smerenie....

As vrea sa vedem cum ne vede Dumnezeu. Dumnezeu spune despre mine ca sunt aleasa Lui. Ce mare binecuvintare si onoare! El m-a ales intai. El m-a vazut, m-a iubit, m-a dorit sa fiu a Lui. El m-a ales! Este un mare privilegiu si o mare onoare. Nu m-a ales pentru munca, pentru corvoada. Ci m-a ales ca sa fiu mireasa Lui. M-a logodit cu El prin neprihanire, mare bunatate si indurare, ca sa fiu mireasa Lui, si sunt!

Sunt iubita Lui! Inafara de mine, El nu iubeste nici un alt lucru Sau vre-o alta vietate, nici macar pe ingeri! Ingerii II slujesc lui Dumnezeu, II slujesc lui Cristosi, dar eu sunt preaiubita Lui, aleasa Lui, mireasa Lui.

Eu sunt sfanta, sunt pusa de o parte pentru El. Asa cum logodnica poarta un inel, semnul legamintului pe care l-a facut cu  logodnicul ei ca este a lui, asa si noi suntem pecetluiti, pusi deoparte pentru El, CADOS pentru Cristos, pentru Dumnezeu.

Semnul legamintului celui nou, nasterea din nou, pecetluirea, si botezul, semnul vizibil de toti martorii.

Eu, logodnica Lui, pecetluita pentru El, botezata in apa si cu Duhul Sfant, in fiecare zi trebuie sa-mi imbrac hainele primite de la mirele meu:  inima plina de indurare, haina bunatatii, a smereniei, a blandetii, a indelungi rabdari

Ganditi-va cum are arata lumea daca noi copii Lui Dumnezeu, am umblam zilnic imbracati in aceste haine?!? Cat de diferita ar fi lumea! Cat de mult ar cunoaste pe Cristos prin noi! Poate ca nu toti s-ar imbracat cu smerenie. Haina aceasta nu e prea placuta, dar toti patronii ar dori un angajat smerit, bland cu multa rabdare, un angajat bun. Multi si-ar dori un astfel de coleg de munca, si multi si-ar dori un partener care sa-i iubeasca asa cum sunt, si mai ales cum suntem noi iubiti de Dumnezeu.

Doamne, multumesc ca m-ai ales, ca ma iubesti asa cum sunt, ca ma  sfintesti zilnic ca sa fiu preaiubita Ta. Doamne, ma imbrac zilnic cu vesmintele pe care mi le pui la dispozitie ca sa fiu mireasa Ta frumoasa, preaiubita Ta, pentru aici si in Imparatia Ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu